Saturday 14 December 2013

Bersabarlah Wahai Hati :')




Assalamualaikum ! Hyee semua, miss me? Actually me too ;) *Hihii* Guys mesti korang mesti pelikkan kenapa tetiba ja Ainy update blog waktu petang ny? Hemmmm *mushkil jugak*. Sebenarnya kan Ainy pun tatau nak mulakan macam mana, by the way best tak cuti hujung tahun korang? Mesti bestkan? *Ainy pun* Hari tu Ainy pi Bandung Indonesia lorh, tapi yang tu bukan topik hari ny tau *sob sob* Sabar erk?

Korang pernah suka dekat someone tak? Mestilahkan? Even senyap-senyap. Actually Ainy sedih sangad petang ny, bukan sebab kena tinggai dengan parent but pasal someone ny haa. Tak taulah apa mimpi hari ny tetiba nak stalker twitter dia. So Ainy buka home twitter dia yang ohsem tu. So when i scroll down baca tweet-tweet dia dengan member lama dia, suddenly my heart *dup dap-dup dap* Statment from 'Aina' <- bukan nak sebenar kut : Says like this "Someone rindu ?poyo ahh ayat kau . Kau nn nadia boleh lah rindu . Kau kan jiwang .ahaha :P" 

*Dumm* Ohmaiigodd :O Siapa Nadia tuu? Hello this is tweet on 7 Disember 2013, the day time Ainy at Indonesia haritu? HAHAA, tak tau nak comment apa. *Dalam hati berbicara* 'Awak siapa 'NADIA' tu? Awek baru awak ka? Hahaa, happynya saya. Saya tak marah? Ofcosslah tak :') *Hahaa* Saya hanya mampu tersenyum tau dop.' 



Awak ingat tak mesej awak 12 July 2013 "Sy nk bgtau awk yg sy tak curang dgn awk, n takda scandal" Saya simpan lagi mesej awak tu tau. Saya ingat saya buley percayakan awak, even kita stay jauhkan? 2 tahun awakk, 2 tahun kita kenal antara satu sama lain. Tapi awakk? Kenapa awak rosakkan kepercayaan saya dekat awak selama 2 tahun tu? Saya ingatkan awak dah berubahh, angah pun cakap awak dah banyak berubah, tapi looks? What happen know? 


Saya takmau cakap apa-apa dah. Thanks awak ;) Sesungguhnya saya amat menyayangi awak. Kalau kita ada jodoh insyaAllah kita akan bersatu kan? Hak awak kan? Siapalah saya untuk melarang awak :') Kbai.



Stay strong kayy Ainy :')

No comments: